GAS!

7:56 AM / Comments (0) / by hayyul's precious

satu hari aku tak keluar rumah disebabkan GASTRIK..
arghh! sakit tak terkata tapi sempat juga aku masuk ke blogku..
takkan nak tidur je kan. duduk dirumah tanpa membuat apa2 asyik tido je hari ni.. hujan amat lebat hari ni.. kawan2 ku ada "text"aku but aku macam tak bermaya untuk reply msg diorang.. sorry guys! pukul 9:30 malam tadi aku ke bandar kajang. pergi ke klinik kerana gastrik ku bertambah teruk.. doctor ckp sebab2 aku kena adalah sebab aku asyik lambat makan and aku suka skip makan. kadang2 aku just makan sekali sehari.. tuelah sebab aku kena gastrik. doctor bagi aku ubat.. dia kata just rest for 2 or 3 days..
so sekarang balik rumah and just tido..

satu hari ini pun aku just makan honey star and minum hot milo. tue jelah. manalah nak sihat kan?
tapi aku betul2 tak terasa nak makan apa2.
maybe dalam sehari dua lagi oklah ni.. owh there's a good news actually! gadis anulicious dah balik semenanjung..
but sadly dia demam.

so now i'm waiting for my hot milo then i'm off to bed..
well that's all folks!
tata~

p/S: YOU! JANGAN LUPA MAKAN UBAT! AND GET SOME REST!

0 comments: