running wild with the hippo

2:10 PM / Comments (0) / by hayyul's precious

insan..

dunia beradap dengan situasi dan kompromasi.
aku pula sedang mengadap laptop sambil memikirkan ayat-ayat propaganda yang sesuai untuk ditulis dalam BLOGku ini..
aku baru sahaja pulang dari "MELEPAK". jam menunjukkan pukul 5:12 pagi..
hmm.. masih awal untuk aku masuk tidur..
aku kesejukkan walaupun setelah memakai baju sejuk. bosan sungguh.. esok apa PLAN yang akan dirancang.. GOLF? tak tau lagilah.. kalau ada KAKI, then aku ON jer..


perut aku agak kelaparan sebenarnya.. time2 macam ni kalau dapat makan dekat "MURNI SS2" agak best.. fuh!! chicken chop yang agak besar kurang hajar tue! dapat makan nie agak anazzzzz!
OOOOOOooo tak boleh2. sekarang ni kena kurangkan makan! damn berat naik 2 kilo! bahaya ni..
putrajaya sekarang ni dah lain macam.. everyone is on muscle building madness!
sooo saya pun turut serta.. tak tercabar ke tengok member2 lain badan dah funkylicious! mestilah tercabar kan??! sooooo no oily food! untuk sementara jelah.. dapat turun another 5kilogram kira dah OK lah..
yakin boleh punyalah! bak kata orang putih "SMALL MATTER" dan bak kata orang melayu "TARA HAL JOHN" hahahha..

owh... still thinking if nak gunting rambut or tak.. agak jealous gak tengok member2 rambut pendek ni. tapi cam tak berani ambil risiko.. cause dah biasa rambut panjang since form 5.. so agak ganjil lah if tiba2 dah rambut pendek..
maybe next year akan gugurlah rambut ini kebumi... everyone need to move on right?
takkan sampai ke tua taknak rambut pendek.
well thats all for now.. as usual jgn marah k kalau ada salah cakap.. biasalah. blog aku ni tak macam blog orang lain... suka hati aku je nak tulis camne and ape... this is me.. I SEE, I SAW AND I CONQUER!

0 comments: