SATU HARI YANG BINGAI

4:33 AM / Comments (0) / by hayyul's precious

OK here's the story..

hari ni around kul 4 aku g PUCHONG!
naik lah keta bapaknyeee sham. MERCEDES KOWT! dengan hujan yang lebat kami merempuh nye bagaikan tsunami! fuh! hujan tak terkata lebatnya.. dengan driver yang separa rabun tue!
dalam otw tue lalu lah kawasan yang amatlah LAKHANAT jalanye.. lubang dah macam perigi buta!
then dalam hujan lebat tue ternampak motor terbalik! giler helmet fly weh!
driver aku plak main redah je semua lubang yang ada! "aku rasa dia mmg suka ngan LUBANG-LUBANG!" ahahhahah!


pastue sampailah nusaputra! jauh lah tempat tue CIBAI! DAH MCM NAK G SEMPADAN THAI!
then lepas tempat post guard adalah this one kelisa block jalan kat belah depan kitorang.. dengan selamberrrr driver aku ckp "GET OUT OF MY WAY BITCH!!"
lepas lalu jer "SHHHHHUUUUUUHHHHHH BUNYI AIR" driver haku gi langgar nye banjir! dalam lah weyh!!! ada gaklaaa paras2 bulu ketiak driver aku"

then lepas jer banjir keta matiiiiiiii... ADOIIIII...
SEMUA MESTI INGAT CITER ABIS KAN?

ANDA SALAH!


ADA LAGI CITER DIA!

pastue dia start ar keta! ada gakla dua tiga kali..
asap putih kua cam masak AYAM BBQ!
fuh cuak gak ar kan!
tapi co driver gelak cam lakhanat! aku pun joinlah gelak besar bagaikan "FAIZ PROMOTE"!

THEN smpailah umah member aku... then depan pagar punyalah lama horn.. adalah 15 minit!! rupa2nye sham nie salah rumah! WTF! 15minit lah weh!

then dia kuar keta tengok ade ape2 jadi tak kat bumper dia.. TERKEJUT JAP COZ "BUMPER DIA HILANG" AHAHAHAHAHAHAHAHA GELAK RAMAI2!
BUMPER DIA TERTINGGAL KAT DALAM BANJIR! AHAHAHHAHAHAH! JAP2 AKU CRAMP GELAK NIE!


AHAHAHHA.. THEN DIA G LAH TEMPAT banjir tadi sambil berjalan kaki ayaman!
dah macam fisherman friends dah!

dia cari2 rupenye bumper dia main dasar! dah tenggelam!
ahhaha!

sadis sungguh! hari yang klaka! tapi serious aR wey! banjir dia tinggi lah!
then pastue kitorang g mapley berdekatan menaiki HONDA TURBO! G LAH mamak dekat2 situ sambil mencari cable tight untuk betolkan bumper keta sham tadi....


then seorang rakan ku pun betolkanlah kereta sham yang separa nyawa tue.. bahagian bumper jelah.. tapi agak cuakla kan..
tapi serious arrr, NUSAPUTRA tue jauh lah wey!

tapi area dia agak nice ar..
cool!

then ada lombong besar! g fishing confirm ikan 17kilo phantom banks!
fuh umpan pakai roti gardenia! sungguh enak dimakan begitu saja!
so sebenarnye aku sendiri dah melalut tak tau lah apa yang aku tulis..
nie orang kata blog yang tidak menepati akta dan piawaian iso2009.

tengok? betol tak aku dah melalut!
tapi agak seronok ar tulis melalut nie coz ko boleh tulis ape je korang nak!
p/s: sham jangan ar marah eh eh eh? gurauan kasar je!

malam nie aku masih memikirkan plan2 yang menarik!
hmm..
lemme see?

murni ss2?
malis wangsa maju?
or mamak single putrajaya?

..


but now aku tengah addicted makan biskut kering jacob's owh! serious amatlaaa sedap! satutin besar tue bg aku 2 or 3 days! sure money back guarantee habislaaa!
cuba bayangkan korang tengok tv tengah malam then buat teh o panas! then time2 tue plak kat luar hujan...
then korang duduk bilik aircond..

ape lagi! amik selimut, selubungkan diri then pasang dvd citer "KOREA: MY SASSY GIRL"
then tengok sambil tutup lampu.. FUH! AND THAT'S WHAT WE CALL A SIMPLE LIFE..
kena pulak ada gf time tue.. alahai comel giler... then makan sama2 then tengok dvd sama2...

SWEET KAN!

then citer korea tue dahlaaa sweet kena plak situation korang cam tue, lagilah sweet!
then2 gf korang tidor atas peha... alahai.. LOMAH JANTUNG DEN NIE HA!
pastue u kiss her forehead.. bialah kaki korang cramp ke ape! but bila korang dapat tengok dia tidur atas peha with that cute look.. in ur mind akan ckp "I'M SO LUCKY TO HAVE HER IN MY LIFE.."


BETOL KAN?
DONT DENY IT LA!


moment cam tue teramat lah sweet!

if FIZA baca nie sure dia ckp "YOUR SUCH A DREAMER HAYYUL"!
hahahhaha!

well thats me...

THE END ^_^

0 comments: