BANGKIT!

11:10 PM / Comments (0) / by hayyul's precious

asalamualaikum..
selamat sejahtera diucapkan kepade sesiapa yg membaca blog aku yg penuh cacat cela nih
dalam waktu2 terdekat ini ..israel dah berjaya membawa angkatan tentera bersepadunya menceroboh tebing gaza hanya kerna sorang askar die ditangkap oleh orang palestin.serangan demi serangan telah dilancarkan tentera israel pada ketika ini.even time korang bace blog ni,aku rase dalam berpuluh2 serangan dah dilancarkan keatas orang palestin, menteri2 palestin ada jugak yang ditahan..aku tatau ape terjadi kalo keadaan begini berterusan.zionis israel sgtlah tidak berperikemanusiaan,x paham bahasa,bongkak sombong..korang ckp je la ape2 yang mazmumah semua ada kat zionis israel nih..dan kita sebagai seorang yang slalu gi sembahyang jumaat, selalu berzikir, selalu solat malam..xleh nak wat ape..sekadar memandang dgn pandangan yg sedih dan menyesal kat kaca tv sbb kite xleh nak wat aper2..kiter terlalu lemah.
korang x rase mcm kiter ni diperbodohkan ker?kiter yg satu ketika dulu menguasai 2 per 3 bumi ni diperkotak katikkan oleh satu kuasa yg kecil tp punya pengaruh yg besar. mane2 kiter pergi sure ada connection dgn yahudi..aku admit la yahudi ni pandai.bijak.cantik.segala awek cun lahir dari keturunan yahudi la aku rase.tp satu je yg aku x ske..diorang ni bongkak..bongkak nak mampus..dah la bunuh nabi2..nak bunuh jesus plak..nasib baik jesus diangkat ke langit..
yang penting.marilah kiter merapatkan ukhwah..persaudaraan,samada muslim fundamentalist,muslim hadhari ke..muslim liberal ke..muslim sosialis ker..atau muslim secularist cam aku..marilah kita bersatu hancurkan zionis israel..in fact dlm islam ni xde label2...islam adalah sempurna..tidak ada istilah2 tambahan dlm islam..no islam fundamentalist no islam secularist..atau ape2 islam sekalipon..kembali kepada ajaran islam!

0 comments: